فروشگاه
عضویت در آکادمی

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

تاریخچه

ایران جوجیتسو آکادمی در سال ۲۰۱۴ توسط استاد سید امیر خوشبین دارنده کمربند مشکی جوجیتسو برزیلی زیر نظر استاد بزرگ ریگان ماچادو بعنوان اولین آکادمی تخصصی جوجیتسو برزیلی در ایران تأسیس شد،و با عضویت در سازمان های IBJJF و UAEJJF, Ajp tour , sjjif به یکی از شناخته شده ترین و معتبر ترین اکادمی های جوجیتسو برزیلی در ایران و آسیا تبدیل شده است .
آکادمی جوجیتسو ایران بعنوان یک آکادمی تخصصی جوجیتسو برزیلی در ایران بر توسعه و تعمیم جوجیتسو ایران به سبکی مدرن تاثیر بسزایی گذاشته است.
تیم اصلی ایران جوجیتسو آکادمی شامل اساتیدی از جمله استاد سید امیر خوشبین و محمد بختیاری نژاد است.
تیم ایران جوجیتسو آکادمی با اولین حضور خود در رقابتهای جوجیتسو حرفه‌ای جهان ابوظبی ۲۰۱۴ با دو ورزشکار در رده سنی بزرگسالان و رده کمربندی قهوه ای بعنوان اولین تیم ایرانی حاضر در این رقابت ها با قهرمان محمد منصوری داور و امیر حسین خادمیان که اولین مدال برنز حرفه ای جهان را برای ایران جوجیتسو آکادمی را در وزن ۷۰- کیلوگرم کسب کرد ، استعدادهایی را از سراسر ایران جذب کرده و به سرعت به یکی از تیم های قدرتمند در جوجیتسو ایران تبدیل شده است .
مقر اصلی آکادمی در تهران است و از سال ۲۰۱۴ قهرمانان آقايان و بانوان زیادی به آن افزوده شده اند .
در حال حاضر بدلیل موفقیت های که در رویداد های مختلف برگزار شده در سازمان های IBJJF و UAEJJF و Ajptour , sjjif کسب نموده است بعنوان یک تیم در بالاترین سطح جوجیتسو برزیلی مطرح می باشد .